У 2019 року в експериментальному режимі ми вводимо приватну тягу на залізниці. Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, 12 березня 2019 року, під час розширеної наради голови Київської обласної держадміністрації Олександра Терещука з аграріями Київщини. Повідомляє прес-служба МІУ.
У заході також взяли участь: заступник міністра аграрної політики і продовольства Віктор Шеремета, представники аграрних компаній і підприємств Київської області.
Міністр інфраструктури зауважив, що агропромисловий комплекс є однією з найважливіших
галузей національної економіки, двигуном економічного розвитку країни: «Майже 40% валюти, яка входить в Україну, – валюта від агропромислового комплексу. На європейському ринку працює понад 700 українських компаній. Показники перших місяців 2019 р свідчать про зростання експорту продукції АПК ».
Однак, за словами В.Омеляна, аграрна сфера страждає від прогалин з логістикою. Мінінфраструктури активно працює над виправленням ситуації і рішенням старих проблем з перевезенням аграрної продукції.
«По-перше, ми поступово забезпечуємо залізницю тягою. Підписано контракт з General Electric на поставку локомотивів в Україну. «Укрзалізниця» вже отримала 22 тепловоза, інші 8 доукомплектовуються і будуть передані УЗ в середині березня. По-друге, в цьому році в експериментальному режимі ми вводимо приватну тягу на залізниці. По-третє, вантажні вагони АТ «Укрзалізниця» будуть здаватися в оренду на електронних аукціонах ProZorro.Продажі », – заявив В.Омелян.
Міністр зазначив, що саме завдяки онлайн-сервісу УЗ планує перейти на електронну систему продажу і котирування вартості перевезень у вантажних вагонах. Це дозволить сформувати об’єктивну картину на попит вагона з боку ринку і визначити збалансовану вартість вагона для клієнта. «Введення цього прозорого механізму повинен зняти будь-які питання щодо реальної вартості перевезення і встановити конкурентну ціну на вагони. Ціна може коливатися в залежності від попиту і пропозиції. До того ж електронні аукціони – це антикорупційна захист », – підкреслив міністр інфраструктури.
Також В.Омелян повідомив, що за останні роки вдалося значно збільшити перевезення вантажів річковим транспортом: «Ще одне важливе питання, яке стоїть перед нами, і Київська область має в ньому перевагу – це річкова логістика. Завдяки нашим спільним зусиллям ми наростили обсяг вантажів, які щорічно проходять по річці, більш ніж в три рази. Якщо в 2013 р це було 3 млн. Т, то в 2018 р – це вже 10 млн. Т. І це тільки початок. Це дешевше, зручніше, і, врешті-решт, це логічніше », – зазначив міністр.
В.Омелян зауважив, що в умовах нестачі вагонів бізнес вимушено переходить на дорогу і везе вантаж автотранспортом, але це не повинно відбуватися з порушенням габаритно-вагових норм.
«З 2018 року працює Дорожній фонд, відбулася децентралізація« Укравтодору ». Ми відновлюємо автодороги, що не ремонтувалися десятиліттями. Прогнозуємо, що відповідно до програми розвитку автодоріг України на 2018 – 2022 рр., На дороги ми направимо майже 300 млрд. грн. У 2019 року на дороги Київської області буде виділено понад 2 млрд. Грн. », – заявив міністр інфраструктури.
tbu.com.ua